Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Postępowanie prowadzone jest na Platformie e-Zamówienia.

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-686f21ed-4e14-11ee-a60c-9ec5599dddc1


Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia
 (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).

Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: 

ocds-148610-686f21ed-4e14-11ee-a60c-9ec5599dddc1

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 91
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji z dnia 29 września 2023 roku, na budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 60,48 kWp na dachu budynku administracyjno – biurowego Urzędu Miejskiego w Koluszkach w ramach projektu „Rozwój kultury w Gminie Koluszki."
Typ: Zamówienia publiczne równe lub przekraczające kwotę 130000 złotych
Osoba, która wytworzyła informację: Sekretarz Gminy
Osoba, która udostępnia informację: Agata Witkowska
Data wytworzenia informacji: 27.09.2023 11:02:45
Data udostępnienia informacji: 27.09.2023 11:05:39
Data ostatniej aktualizacji: 27.09.2023 14:59:53
Rejestr zmian