Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 12
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: w sprawie ustalenia procedury przyjmowania zewnętrznych zgłoszeń naruszenia prawa i podejmowania działań następczych
Numer: IX/95
Typ: Baza aktów własnych
Osoba, która wytworzyła informację: Przewodnicząca Rady
Osoba, która udostępnia informację: Janina Siejkowska
Data wytworzenia informacji: 23.12.2024 15:06:25
Data udostępnienia informacji: 23.12.2024 15:07:59
Data ostatniej aktualizacji: 23.12.2024 15:08:09
Rejestr zmian