Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 219
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: w sprawie przyjęcia zasad dofinansowania zadań przy realizacji programu polegającego na „Likwidacji wyrobów zawierających azbest na terenie Gminy Koluszki”
Numer: XXXIX/134/2021
Typ: Uchwały Rady Miejskiej
Osoba, która wytworzyła informację: Przewodnicząca Rady Miejskiej
Osoba, która udostępnia informację: Michał Rzeźnik
Data wytworzenia informacji: 26.10.2021 15:19:33
Data udostępnienia informacji: 26.10.2021 15:22:01
Data ostatniej aktualizacji: 26.10.2021 15:22:13
Rejestr zmian