Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 222
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: w sprawie wprowadzenia procedury weryfikacji i kontroli poprawności oraz kompletności danych przekazywanych do bazy danych systemu informacji oświatowej przez przedszkola i szkoły podstawowe prowadzone przez Gminę Koluszki
Numer: 164
Typ: Zarządzenia Burmistrza
Osoba, która wytworzyła informację: Burmistrz Koluszki
Osoba, która udostępnia informację: Michał Rzeźnik
Data wytworzenia informacji: 25.09.2020 13:44:16
Data udostępnienia informacji: 25.09.2020 13:44:52
Data ostatniej aktualizacji: 25.09.2020 13:49:09
Rejestr zmian