Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 206
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: zmieniające Zarządzenie w sprawie zapewnienia poprawności, terminowości i spójności rozliczeń podatku VAT w Gminie Koluszki oraz podległych jej samorządowych jednostkach budżetowych i samorządowych zakładach budżetowych
Numer: 212
Typ: Zarządzenia Burmistrza
Osoba, która wytworzyła informację: Burmistrz Koluszek
Osoba, która udostępnia informację: Michał Rzeźnik
Data wytworzenia informacji: 28.10.2021 09:32:41
Data udostępnienia informacji: 28.10.2021 09:33:42
Data ostatniej aktualizacji: 28.10.2021 09:34:48
Rejestr zmian