Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 213
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: w sprawie określenia trybu zamawiania, używania, przechowywania oraz likwidacji pieczęci i pieczątek w Urzędzie Miejskim w Koluszkach
Numer: 30
Typ: Zarządzenia Burmistrza
Osoba, która wytworzyła informację: Burmistrz Koluszek
Osoba, która udostępnia informację: Michał Rzeźnik
Data wytworzenia informacji: 10.02.2021 11:03:20
Data udostępnienia informacji: 10.02.2021 11:04:03
Data ostatniej aktualizacji: 10.02.2021 11:07:49
Rejestr zmian