Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 215
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: w sprawie powołania komisji ds. archiwizacji dokumentów dotyczących projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer: 109
Typ: Zarządzenia Burmistrza
Osoba, która wytworzyła informację: Burmistrz Koluszek
Osoba, która udostępnia informację: Michał Rzeźnik
Data wytworzenia informacji: 30.06.2021 11:13:28
Data udostępnienia informacji: 30.06.2021 11:15:44
Data ostatniej aktualizacji: 26.07.2021 12:06:41
Rejestr zmian