Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 146
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: w sprawie powołania komisji przetargowej rozstrzygającej postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 60,48 kWp na dachu budynku administracyjno - biurowego Urzędu Miejskiego w Koluszkach w ramach projektu „Rozwój kultury w Gminie Koluszki.".
Numer: 63
Typ: Zarządzenia Burmistrza
Osoba, która wytworzyła informację: Burmistrz Koluszek
Osoba, która udostępnia informację: Michał Rzeźnik
Data wytworzenia informacji: 08.05.2023 11:44:38
Data udostępnienia informacji: 08.05.2023 11:45:09
Data ostatniej aktualizacji: 08.05.2023 11:45:23
Rejestr zmian