Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 71
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: zmieniające Zarządzenie w sprawie powołania komisji ds. archiwizacji dokumentów dotyczących projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020 współfinansowanych z środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer: 149
Typ: Zarządzenia Burmistrza
Osoba, która wytworzyła informację: Burmistrz Koluszek
Osoba, która udostępnia informację: Michał Rzeźnik
Data wytworzenia informacji: 21.09.2023 00:00:00
Data udostępnienia informacji: 22.04.2024 12:12:05
Data ostatniej aktualizacji: 22.04.2024 12:13:45
Rejestr zmian