Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji wydanej przez Dyrektora Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim z dnia 01.07.2019r. znak : WA.ZUZ.3.421.21.2019.AD w związku z zapisem art. 16 ustawy z dnia 13 lipca 2023 r. o rewitalizacji rzeki Odry ( Dz.U. z 2023r poz.1963). 

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 10
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: Obwieszenie z dnia 09.08.2024r. Dyrektora Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim
Typ: Ogłoszenia i komunikaty
Osoba, która wytworzyła informację: Dyrektor Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim
Osoba, która udostępnia informację: Dariusz Sobieszek
Data wytworzenia informacji: 23.08.2024 10:53:41
Data udostępnienia informacji: 23.08.2024 10:57:45
Data ostatniej aktualizacji: 23.08.2024 10:53:41
Rejestr zmian