Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie zmiany decyzji wydanej przez Dyrektora Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim z dnia 01.07.2019r. znak : WA.ZUZ.3.421.21.2019.AD w związku z zapisem art. 16 ustawy z dnia 13 lipca 2023 r. o rewitalizacji rzeki Odry ( Dz.U. z 2023r poz.1963).
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Lp | Nazwa | Opis | Typ | Rozmiar | Data | dataUdost | dataMod | creating | modifier | Opcje |
Informacje | |
---|---|
Ilość odwiedzin: | 39 |
Podmiot udostępniający: | Urząd Miejski w Koluszkach |
Nazwa: | Obwieszenie z dnia 09.08.2024r. Dyrektora Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim |
Typ: | Ogłoszenia i komunikaty |
Osoba, która wytworzyła informację: | Dyrektor Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim |
Osoba, która udostępnia informację: | Dariusz Sobieszek |
Data wytworzenia informacji: | 23.08.2024 10:53:41 |
Data udostępnienia informacji: | 23.08.2024 10:57:45 |
Data ostatniej aktualizacji: | 23.08.2024 10:53:41 |
Rejestr zmian |