Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 312
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: Postępowanie z dnia 26.08.2021 roku na zakup niszczarki do dokumentów dla Urzędu Miejskiego w Koluszkach
Typ: Zamówienia publiczne do kwoty 130000 złotych
Osoba, która wytworzyła informację: Sekretarz Gminy
Osoba, która udostępnia informację: Michał Rzeźnik
Data wytworzenia informacji: 04.08.2021 09:56:38
Data udostępnienia informacji: 04.08.2021 10:53:33
Data ostatniej aktualizacji: 03.09.2021 11:23:30
Rejestr zmian