Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 234
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: Postępowanie z dnia 28 kwietnia 2022 roku na opracowanie dokumentacji projektowej na budowę instalacji fotowoltaicznej na dachu niskiej części budynku administracyjno – biurowego Urzędu Miejskiego w Koluszkach w związku z zapewnieniem tańszej oferty kulturalnej na sali widowiskowej.
Typ: Zamówienia publiczne do kwoty 130000 złotych
Osoba, która wytworzyła informację: Burmistrz Koluszek
Osoba, która udostępnia informację: Agata Witkowska
Data wytworzenia informacji: 20.04.2022 15:18:25
Data udostępnienia informacji: 20.04.2022 15:23:15
Data ostatniej aktualizacji: 20.04.2022 15:21:50
Rejestr zmian