Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 281
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: Postępowanie z dnia 31 maja 2022 roku na opracowanie dokumentacji projektowej na budowę instalacji fotowoltaicznej na dachu niskiej części budynku administracyjno – biurowego Urzędu Miejskiego w Koluszkach w związku z zapewnieniem tańszej oferty kulturalnej na sali widowiskowej.
Typ: Zamówienia publiczne do kwoty 130000 złotych
Osoba, która wytworzyła informację: Burmistrz Koluszek
Osoba, która udostępnia informację: Agata Witkowska
Data wytworzenia informacji: 23.05.2022 14:01:16
Data udostępnienia informacji: 23.05.2022 14:36:07
Data ostatniej aktualizacji: 23.05.2022 14:35:14
Rejestr zmian