Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 227
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: Postępowanie z dnia 22 czerwca 2022 roku na opracowanie dokumentacji projektowej na budowę instalacji fotowoltaicznej na dachu niskiej części budynku administracyjno – biurowego Urzędu Miejskiego w Koluszkach w związku z zapewnieniem tańszej oferty kulturalnej na sali widowiskowej.
Typ: Zamówienia publiczne do kwoty 130000 złotych
Osoba, która wytworzyła informację: Burmistrz Koluszek
Osoba, która udostępnia informację: Agata Witkowska
Data wytworzenia informacji: 08.06.2022 09:49:50
Data udostępnienia informacji: 08.06.2022 09:54:10
Data ostatniej aktualizacji: 08.06.2022 09:52:54
Rejestr zmian