Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 227
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: Postępowanie w trybie podstawowym z dnia 08 maja 2023 roku na budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy 60,48 kWp na dachu budynku administracyjno - biurowego Urzędu Miejskiego w Koluszkach w ramach projektu "Rozwój kultury w Gminie Koluszki".
Typ: Zamówienia publiczne równe lub przekraczające kwotę 130000 złotych
Osoba, która wytworzyła informację: Sekretarz Gminy
Osoba, która udostępnia informację: Agata Witkowska
Data wytworzenia informacji: 19.04.2023 12:16:47
Data udostępnienia informacji: 19.04.2023 12:31:12
Data ostatniej aktualizacji: 19.04.2023 12:25:43
Rejestr zmian