Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

Postępowanie prowadzone jest na Platformie e-Zamówienia.

Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29a54006-3dd1-4bfd-826a-491c51e3fcec


Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia
 (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).

Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: 
ocds-148610-29a54006-3dd1-4bfd-826a-491c51e3fcec

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 12
Podmiot udostępniający: Urząd Miejski w Koluszkach
Nazwa: Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji z dnia 11 grudnia 2024 roku na świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Koluszkach w 2025 r.
Typ: Zamówienia publiczne równe lub przekraczające kwotę 130000 złotych
Osoba, która wytworzyła informację: Sekretarz Gminy
Osoba, która udostępnia informację: Agata Witkowska
Data wytworzenia informacji: 02.12.2024 10:10:24
Data udostępnienia informacji: 02.12.2024 10:17:43
Data ostatniej aktualizacji: 02.12.2024 10:17:34
Rejestr zmian